Istnieje wiele sposób na promowanie gier. Niektóre z nich odwołują się do wrodzonego już, ludzkiego instynktu. W ten sposób powstają coraz to nowsze sposoby na zdobycie potencjalnych klientów. Największym rejonem, gdzie bardzo popularne są reklamy zawierające częściowo nagie postaci jest właśnie Japonia.
Namco Bandai oraz Imageepoch wydali nową mini-grę przeglądarkową, nazwaną Shower Time with Toki. Jest to prosta gra, w której jedynym co musisz robić to klikać jak najszybciej w celu usunięcia pary z ekranu i.. zobaczenia co się będzie działo dalej. Warto jednak zauważyć, że gry nie można przejść za jednym razem. Gracze mogą kontynuować zapisując postępy na swoim Twitterze i usuwając kolejne ''tweety''.
Gra jest zapowiedzią bijatyki, która zostanie wkrótce wydana. A postaci zaprezentowane tutaj będą grywalnymi bohaterami głównej serii.
Dodatkowo każdy chętny może spróbować swoich sił w tej zabawie. -> klik.