We wtorek, 22 września, na stronie Kickstarter pojawiła się informacja o nowym kontrolerze UnlimitedHand wykorzystującym sprzężenie zwrotne regulatora dotyku. Tylko przez owinięcie go wokół ramienia, UnlimitedHand pozwala graczom wejść w interakcję ze światem gry.
Projekt UnlimitedHand został stworzony przez H2L, Uniwersytet w Tokio. Zamówienia pre-order są obecnie podejmowane na oficjalnej stronie kampanii, a sprzęt zostanie wysłany w marcu 2016 roku. Cena waha się od $188 do $248.
Urządzenie UnlimitedHand jest wyposażone w czujnik ruchu i mięśni, dzięki czemu ruchy ręki użytkownika wprowadzane są do gry, a poprzez impulsy elektryczne oraz wibracje jest w stanie kurczyć mięśnie dłoni, dając użytkownikom uczucie pseudo dotyku.
W odróżnieniu od istniejących kontrolerów, ruch palca użytkownika przekłada się na postać w grze, a on może poczuć bohatera, odrzut broni, i wiele więcej, co daje użytkownikowi doświadczenie poprzez intuicyjne sterowanie.
Projekt UnlimitedHand został stworzony przez H2L, Uniwersytet w Tokio. Zamówienia pre-order są obecnie podejmowane na oficjalnej stronie kampanii, a sprzęt zostanie wysłany w marcu 2016 roku. Cena waha się od $188 do $248.
Urządzenie UnlimitedHand jest wyposażone w czujnik ruchu i mięśni, dzięki czemu ruchy ręki użytkownika wprowadzane są do gry, a poprzez impulsy elektryczne oraz wibracje jest w stanie kurczyć mięśnie dłoni, dając użytkownikom uczucie pseudo dotyku.
W odróżnieniu od istniejących kontrolerów, ruch palca użytkownika przekłada się na postać w grze, a on może poczuć bohatera, odrzut broni, i wiele więcej, co daje użytkownikowi doświadczenie poprzez intuicyjne sterowanie.