Firma Sanrio przełamała stereotypy w zeszłym roku i wprowadziła projekt HELLO KITTY MEN, który obejmował koszulki zaprojektowane przez firmę Nendo, projektantkę Minę Tabei oraz Atsushi’ego Ishiguro ze studia OUWN. Przedsięwzięcie zaczęło się rozwijać, a nowe ubrania mają pochodzić od wysokiej jakości marek jak UNDERCOVER, SISE, JA­M HOME MADE, DRESSCAMP, Patchy Cake Eater czy yoshio kubo.

Jednak jak Sanrio jest w stanie sprzedawać wersję męską czegoś, co zwykle jest kojarzone z dziećmi i kobietami? Firma wypuściła filmik ukazujący przystojnych mężczyzn noszących ubrania z delikatnymi motywami Hello Kitty w otoczeniu kobiet. Zostali pokazani jako pomocni, zabawni i romantyczni, pożądani przez kobiety.





W filmiku pojawiły się między innymi niesznurowane mokasyny ze sławną kokardką Hello Kitty od Alfredo Bannister, które są sprzedawane w cenie 30240 jenów (około 940zł).

Projektant z SISESeishin Matsui opowiedział w wywiadzie o przeszkodach, jakie powoduje próba przeniesienia motywu mocno związanego z kobietami do stylu dla mężczyzn.