Od czasu swojego debiutu w 1997 roku aż do chwili obecnej, manga zatytułowana „One Piece”, autorstwa Eiichiro Ody, została sprzedana w nakładzie ponad 300 000 000 egzemplarzy. W następstwie tego zapisała się ona w historii Shonen Jump jako najbardziej sprzedawana manga. Pokonała nawet mangę pod tytułem „Dragonball Z”, ilustrowaną i pisaną przez Akirę Toriyamę, przewyższając liczbę jej sprzedanych kopii o 148 000 000!
W tym roku najpopularniejsza manga w Japonii sprzedała się w nakładzie ponad 17 000 000 egzemplarzy. Najbardziej rozchwytywanymi tomami były te oznaczone numerami: #71 i #72. W ciągu pierwszych trzech dni sprzedano je odpowiednio w nakładzie 1 500 000 kopii.
By uczcić swój sukces, Shueisha rozpoczęła specjalną kampanię reklamową, pod nazwą „Sanoku ThanX” (ang. „300 Million Thanks”), wspólnie z głównymi wydawcami japońskich gazet.
Do obejrzenia pod następującym adresem: http://www.shonenjump.com/j/3oku/
W tym roku najpopularniejsza manga w Japonii sprzedała się w nakładzie ponad 17 000 000 egzemplarzy. Najbardziej rozchwytywanymi tomami były te oznaczone numerami: #71 i #72. W ciągu pierwszych trzech dni sprzedano je odpowiednio w nakładzie 1 500 000 kopii.
By uczcić swój sukces, Shueisha rozpoczęła specjalną kampanię reklamową, pod nazwą „Sanoku ThanX” (ang. „300 Million Thanks”), wspólnie z głównymi wydawcami japońskich gazet.
Do obejrzenia pod następującym adresem: http://www.shonenjump.com/j/3oku/