IGN News, najlepsze miejsce w sieci, które umożliwia Tobie zapoznanie się z aktualnościami na temat wszystkich Twoich ulubionych filmów, gadżetów, gier wideo oraz programów telewizyjnych, opublikowało na swojej stronie internetowej, dzięki uprzejmości AOL.com Video, materiał filmowy, który zdradził widzom informację o tym, że gra nosząca tytuł: „Tekken 7” będzie zasilana za pomocą Unreal Engine 4 i zostanie wydana na konsole obecnej generacji.
Wprawdzie wczoraj na wyżej wymienionym portalu internetowym zwiastun ten usunięto, ale dzisiaj znowuż go dodano. Należy jednak zaznaczyć, że debiut pierwszego trailera gry zręcznościowej „Tekken 7” zarówno w języku angielskim, jak i w języku japońskim odbył się na najdłuższym, a zarazem największym turnieju w bijatyki na świecie, pod nazwą: Evo 2014 (The Evolution Championship Series).
Mimo to producent serii zatytułowanej „Tekken” Katushiro Harada przyznał, że o najnowszej jej odsłonie z całą pewnością nie zamierzał poinformować na Evo 2014. Niemniej jednak nie miał innego wyboru, bowiem logo gry ukazało się najpierw podczas testu projekcyjnego, a potem na IGN News, które umieściło w sieci za pośrednictwem AOL.com jego nagranie wideo. Musiałem wrócić do swojego pokoju hotelowego po tym, jak dowiedziałem się, że wydaliśmy ten trailer wspólnie – dodał Harada będący nieprzygotowany do zaistniałej sytuacji.
Jednak w wyżej wymienionym trailerze gry zręcznościowej, IGN News przytoczyło wypowiedź Harady następująco: To właśnie dzięki Unreal Engine 4 możemy osiągnąć w zaskakująco szybkim tempie oczekiwaną na zarówno nowych, jak i starych konsolach jakość oprawy wizualnej. Unreal Engine 4 jest nie tylko potężny i łatwy w obsłudze, ale też pozwala nam na proste przenoszenie „Tekken 7” na dowolną platformę, jaką pragniemy.
Zgodnie z trailerem, Namco Bandai Games zdradzi więcej informacji na temat „Tekken 7” na swoim panelu na Comic-Con International w San Diego w dniu 25-ego lipca. Harada wspomniał, że trwają także prace nad dwoma innymi grami, których jeszcze nie zapowiedziano.
Wprawdzie wczoraj na wyżej wymienionym portalu internetowym zwiastun ten usunięto, ale dzisiaj znowuż go dodano. Należy jednak zaznaczyć, że debiut pierwszego trailera gry zręcznościowej „Tekken 7” zarówno w języku angielskim, jak i w języku japońskim odbył się na najdłuższym, a zarazem największym turnieju w bijatyki na świecie, pod nazwą: Evo 2014 (The Evolution Championship Series).
„Tekken 7” – Trailer w języku angielskim
„Tekken 7” – Trailer w języku japońskim
Mimo to producent serii zatytułowanej „Tekken” Katushiro Harada przyznał, że o najnowszej jej odsłonie z całą pewnością nie zamierzał poinformować na Evo 2014. Niemniej jednak nie miał innego wyboru, bowiem logo gry ukazało się najpierw podczas testu projekcyjnego, a potem na IGN News, które umieściło w sieci za pośrednictwem AOL.com jego nagranie wideo. Musiałem wrócić do swojego pokoju hotelowego po tym, jak dowiedziałem się, że wydaliśmy ten trailer wspólnie – dodał Harada będący nieprzygotowany do zaistniałej sytuacji.
Jednak w wyżej wymienionym trailerze gry zręcznościowej, IGN News przytoczyło wypowiedź Harady następująco: To właśnie dzięki Unreal Engine 4 możemy osiągnąć w zaskakująco szybkim tempie oczekiwaną na zarówno nowych, jak i starych konsolach jakość oprawy wizualnej. Unreal Engine 4 jest nie tylko potężny i łatwy w obsłudze, ale też pozwala nam na proste przenoszenie „Tekken 7” na dowolną platformę, jaką pragniemy.
Zgodnie z trailerem, Namco Bandai Games zdradzi więcej informacji na temat „Tekken 7” na swoim panelu na Comic-Con International w San Diego w dniu 25-ego lipca. Harada wspomniał, że trwają także prace nad dwoma innymi grami, których jeszcze nie zapowiedziano.
Źródło: ANN